LADDAR OM BATTERIERNA


Har verkligen inget att skriva om för tillfället. Skulle väl kunna ta tag i ett "dag 2 i NYC" inlägg men det har jag ingen ork för. Krigade sist i 2 h precis när jag vart klar gick blogg.se ner. Motsatsen mot superglad var jag då. 

Förresten har ni läst om den psykologiska teorin att man inte alls ska använda sig av negativt laddade ord i sin vardag. Tex som jag undvek här ovan skriva att jag satt flyförbannad och höll på att pajja datorn av frustration, då valde jag skriva att jag kände motsatsen till det positiva. Men då säger man inte det/de negativa orden högt. Ska tydligen fungera för djupt deprimerade människor som oftast skapat det själv och är mest ledsna och bittra på sig själva. 

Nu ska jag bädda ner mig. Låta kroppen vila. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback