TOP TRACS


Någon ställde frågan här om dagen vad jag lyssnar på för slags musik och allt beror på självklart vad jag gör och vilket humör jag är på. Men dessa är mina top tracs för tillfället, både i bilen på väg till jobbet och på gymmet. På min Spotify hittar ni även min Döbra lista jag gjort offentlig. Ni får mer än gärna använda er av denna. Den bör kanske uppdateras lite oftare men men. Klicka HÄR för att komma till spellistan.

Faded - ZHU
Tear the roof up - Alesso
Shut it down - Dave Silcox
CA$HVILLE - Torro Torro
Avundsjuka - OIAM Sam-E
Samsara - Tungevaag & Raaban
When the day comes - Nico & Vinz
Freaks - Timmy Trumpet
Alza la Mano - Rocko y Fara-On
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback