DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL


Trots att detta var min jobbhelg så hittade jag på lite spontana saker, i lördags klippte jag mig, själv som vanlig. Luggen fick bli en bra bit kortare, färgade även utväxten och lite ljusa slingor i topparna. Uppfräschat och fint. 

I söndags åkte jag hem efter jobbet, lagade massa thaimat med fitness nudlar såklart och drog sedan och spontan bowlade. I vanlig ordning bröt jag 2 naglar men hade dö kul i vilket fall som helst. 

Blir lite smått irriterad på folk på Telia som gnäller över att jobba helg. Man ba du jobbar 7 h, får OB och sen så får du även 2 andra dagar ledigt veckan innan eller efter utöver ordinarie helg ledighet. Man kan göra allt förutom att kanske sova halva dagen men det lönar sig sen när du får lönen. Det blir vad man gör det till helt enkelt. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback