TITTA PÅ MIG! TITTA PÅ MIG!


Oj oj oj vad det tidigare inlägget väckte mycket känslor och åsikter. Ännu fler började hoppa på mig," du vill bara ha uppmärksamhet" "all fokus på Anja". Snälla rara det var inte jag som skapade detta kaos utan ni, alla ni som hoppade på mig. Kallade mig slampa, psykfall etc. Vem fan är DU som tror att du har rätten till att kalla mig saker. 

Men jag tackar ödmjukast för all publicitet och välkomnar ca 50 nya läsare här på bloggen. Stort tack. 

Vill även säga att jag är ännu mer förvånad över alla fina kommentarer här på bloggen, instagram alla personliga meddelanden folk skickat till mig. Trodde inte det fanns så många fina människor runt om mig och jag hoppas att detta inte skett bara pga ass flash. Haha skämt åt sido, ni är bäst.  

Big love!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback