MINI BLOGGPAUS


Ville bara välkomna alla er nya läsare, trots att jag varit på semester och inte bloggat så himla mycket och inte om så roliga/intressanta saker för den delen heller så har det stabilt utökats i statistiken under denna vecka. Varmt välkomna, eller vad säger man? Haha. 

Jag har precis landat från New York med en mellanlandning i Warszawa och väntande i 3,5 h på planet hem till Sverige. Är sjukt trött och dygnsrytmen, its gone. Imorgon tänkte jag skriva lite om min resa, börja lägga upp bilder. Vill ni ha er en liten New York guide eller vad är ni sugna på? Kommentera gärna så "skräddarsyr" jag något bra inlägg efter de. 





Kommentarer
Anna

Skulle jättegärna vilja veta vad för hotell du rekommenderar :)
Kram

2015-01-07 20:23:48
URL: http://annaholmstroms.blogg.se
Sara

Hej! Jag och en tjejkompis hade tänkt att åka till NYC i slutet av mars, både hon och jag tyckte att empire hotel du bodde på verkade toppen. Du får gärna skriva en liten snabb recension. Vart tycker du man bör bo i NYC? Vi är två studerande tjejer.

Tack för en fantastisk blogg, personlig, elegant och så himla Anja bara!

Puss

2015-01-08 12:56:47
Anna

vad är värd att köpa från ny? Menar mest märkesgrejer som MK, burberry etc?

2015-01-12 01:56:44
Naylo

JAAAA! Vllka ställen ni åt på :))) Och shoppingen såklart.

2015-01-20 23:12:27
URL: http://naylo.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback