ROADTRIP FREDAG


Vaknade med en dunderhärlig energi i kroppen 25 minuter innan jag egentligen skulle upp. Drog på mig träningskläder och promenerade längst vattnet bara en liten kortis men vilken kickstart det vart för min kropp. Hemma fick det bli gröt med kanel och färska blåbär. Längtar till helgen, inte får att jag ska få göra massa kul utan att jag faktiskt hinner gå på långa morgonpromenader i solen men även träna styrka på kvällen. 

På tal om kvällen så skall denna spenderas i Norrköping, denna fredag var det vår tur att åka till de och hälsa på. Då jag är nykter valde jag att ta bilen och köra hem redan inatt. Vissa kommer köra all in fet utgång så det vankas övernattning på hotel för de. Kommer bli hur kul som helst, är så taggad. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback