BLOGGTORKA


Onsdag idag då. Hur många dagar har jag varit ifrån bloggen? 4? Hmm. Hade en väldigt fartfylld och rolig helg. På fredagen var vi på AW med jobbet på Ugglan på Söder och käkade och spelade Boule. Mitt lag förlorade men vi hade super kul! Efter det drog jag till stan och Jessikas födelsedagsfirande och hängde där ett tag men det fick bli en tidig hemgång då jag var helt hundra på att jag skulle jobba på lördagen. Men vaknar vid halv 8, kollar schemat och inser att jag är ledig hela helgen. Lycka! Då fick träningskläderna åka på och så tog jag en långpromenad från Essingen till stan, köpte blommor hem på Hötorget och hämtade upp Meneas födelsedagsballong. För på lördagen skulle mitt hjärta firas. Det var en förpärla hemma hos henne och sedan rockade vi stures. Söndagen vart en lugn dag, tvättade fönster och började rodda på balkongen. Snart kommer man börja hänga där mer och mer så fint måste det bli. 















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback