GRISIGT JÄVLA MAG/RYGG PASS


Då jag inte tränade på 3 dagar fick det bli ett äckligt grisigt pass. Om jag säger så här, jag kunde ordagrant knappt sitta upp för att jag totalt mosade ryggen och magen på gymmet. En dag har gått och jag kan knappt skratta eller lägga mig ner för det gör ont i hela överkroppen. Haha. Idag står det ben på schemat, fokus på skärt och cardio. 20 sekunder kuta 10 sekunder vila, börjar verkligen gilla tabata. Åh juste, på måndag ska jag testa på nåhot nytt. Boxning. Kanske inte alls är min grej men ser fram emot det kan sluta med att jag verkligen fastnar för det och då blir det mina 4 gym dagar + 1 dag boxning i veckan. Tror det kan vara något som passar mig. Styrka och kondition kombinerat. Vill verkligen hitta något utanför löpbandet, crosstrainern och vikterna som får mig att svettas som en gris. 
 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback