WORKOUT


Igår smällde jag av ett biceps/bröstpass trots att jag var helt otaggad. Ville bara slänga mig framför soffan och glo på tv men tog lite pwo drog på mig träningskläderna och drog mig till gymmet. Började med att fokusera på biceps och pumpade verkligen ut allt ur de, avslutade med 2 kg hanteln till och med det var jobbigt i slutändan. Idag kan jag varken dra in armen eller sträcka ut den. Fästet gör så h**vetes jävla ont. Igår bänkade jag första gången i mitt liv och svag i tuttarna och armarna som jag är lyckades jag bara 10ggr med endast stången. Men alla börjar någonstans, bättre endast en stång än inget alls. 
I slutet av passet var det lite sprint löpning,upphopp med 5kg medicinboll och stafett. 

Idag på schemat står det- svettas som en gris. Nä inte riktigt men det är de som är planen idag. Ett 45 min zumba pass, 30 min corepass och dör efter Tabata. Rekommenderar denna övning extremt, man får upp flåset, du bränner bra jävla mycket och du blir svettig som en gris. :) 
Hastighet 11,5 lutning 2,5. Spring i 20 sekunder/vila i 10, håll på så i 15 minuter på totalen. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback