WORLD CLASS STORA ESSINGEN



Igår körde jag mitt första pass på nya gymmet på Essingen. Tog faktiskt en ganska stor risk då jag tecknade mig för ett medlemskap när lokalen inte ens var klar, hade absolut ingen aning om utrustningen som skulle ställas in i lokalen var något jag gärna såg på ett gym och om ytan på gymmet är bra. Lokalen är sjukt snygg, bra genomtänkt och utrustningen får en 8/10, lite lite trångt kan jag känna att det är och lite maskiner fattas. Finns inte heller någon riktig stretching plats. Igår var vi totalt 7 personer på gymmet och det var perfekt. Skulle vi komma upp i 10-15 pers är det helt plötsligt kö till allt och super trångt. Generellt är jag nöjd då jag har 350m till gymmet så nu är det INGA ursäkter. En sak jag dock vill hylla med gymmet är att de har satt upp en stor filmduk så kan du på löpbandet koppla in dina lurar och kolla på film på duken, är du helt själv kan du ju även bestämma film. Igår var Rocky Balboa på. En kul grej när man kör crosstrainern eller löpbandet.

Skönt att vara tillbaka till träningen och dieten. Mål på en viktnedgång på 1 kg / veckan. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback